W projekcie zaplanowana jest współpraca z lokalnymi organizacjami społecznym działającymi w subregionie radomskim województwa mazowieckiego oraz subregionie południowym województwa śląskiego (powiat bielski, cieszyński i żywiecki).
Dzięki udziałowi w projekcie organizacja:
1. weźmie udział w warsztatach ze specjalistami od komunikacji i marketingu w NGO;
2. będzie miała swoją podstronę na platformie, którą stworzymy w projekcie;
3. razem z nami będzie tworzyła model, który naszym zdaniem zrewolucjonizuje finansowanie lokalnych organizacji społecznych.
Po sukcesie zeszłorocznych szkoleń, przygotowaliśmy dla Was coś nowego. Znowu wspólnym mianownikiem staje się komunikacja. Tym razem chcemy jednak zwrócić waszą uwagę na drugą stronę łańcucha komunikacji, czyli na odbiorcę waszych treści. Wspólnie określimy Waszą grupę odbiorców i odkryjemy, to jak do niej komunikować. Poruszymy również kwestię kanałów komunikacji; wyróżnimy te, z których powinniśmy korzystać, pobawimy się w "storytelling" i poznamy moc jasnopisu.
W trakcie warsztatów wspólnie wypracujemy przepis na "dobry komunikat" oraz zaprojektujemy wasz claim. Wszystko w ramach zasady 3P, którą poznacie na warsztatach. Zainteresowani? Jeśli tak, to zachęcamy do przeczytania regulaminu szkoleń i wpisania się na warsztatową listę.
Regulamin szkoleń
KLIKNIJ, BY WYPEŁNIĆ FORMULARZ
Do zobaczenia na "Tekstmisji"!
Szkolenie poprowadzi dla Was Maria Jurasz – absolwentka Uniwersytetu SWPS na kierunku dziennikarstwo i digital&social media. Zawodowo komunikuje, wstawia przecinki i dorywczo projektuje podcasty. Współpracuje z Żywiecką Fundacją Rozwoju jako Specjalistka ds. Komunikacji i Uniwersytetem SWPS przy projekcie CEDMO, badającym dezinformację w mediach. Swoje pierwsze doświadczenia komunikacyjne zdobyła współpracując z wrocławskim Stowarzyszeniem TRATWA, wrocławskimi Centrami Aktywności Lokalnej i współtworząc lokalne projekty kulturalno-medialne takie jak Festiwal Muzyki WrOFFław. Prywatnie zafascynowana światem dźwięków, lokalną kulturą, fantastyką i pieskami.